Vásárlási feltételek

MEYA – Kézműves termékek egyedileg kézzel készülnek, a vásárlásnál előfordulhat, hogy az adott termék nincs készleten, ezért a szállítás 3-7 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az ilyen esetekben. További információt kérhet elérhetőségeinken.

Vásárlás menete: Regisztráljon oldalunkon, töltse ki a számlázási és szállítási adatokat, amit később módosíthat.A ” Bolt” opcióra kattintva a webáruházunk felülete tárul Ön elé. A kiválasztott terméket a kosár gombra kattintva gyűjtheti össze az ön személyes bevásárlókosarába.Egy termékből több darabszámot is vásárolhat ezt a kosár tartalmában szám jelzi (Pl: 2x 1790ft) a részösszeg jelzi önnek jelenleg milyen összegű termék van a kosarába.A “Pénztár” gombra kattintva a számlázási és postacímét találja, ezeken módosíthat, valamint a kosár részösszegét, itt választhatja ki a szállítási módot, ha mindent rendben talált, a vásárlási feltételek elfogadása után ( kattintson az üres kockára!) a “Rendelés” gombra kattintva megvásárolta a terméket. Az Ön által megadott email címen megjelenik a rendelése. A rendelését emailben lemondhatja, lemondási idő 1 munkanap! Kérdésével forduljon ügyfélszolgálati telefonunkon: 06205297865 vagy emailben a Kapcsolatok opcióban.

Árak:

Az árak forintban értendők és az Áfá-t tartalmazzák. Az árak bruttó árak. Az árváltozás jogát fenntartjuk.

Képek:

A fotók a termékekről készültek, a fotókat a Hirth Bonsai Kft – MEYA Kézműves Csapata készítette.

Leírások, információk:

A terméken feltüntetett adatok minden esetben megfelelnek a valóságnak. A termékekkel kapcsolatos további információt a fő menü “Kapcsolat” opciójában tudunk adni emailben, Valamint a fő menü “meggymagparna” és ökocell gyöngy” opcióban talál bővebb információt.

Szállítási díjak:

Postai úton juttatjuk el Önhöz a vásárolt terméket. A szállítási díj a mindenkori aktuális postai díjszabásnak megfelelően alakul vagy változhat. Jelenleg 2400ft ami tartalmazza a csomagolási költséget is.

Fizetési feltételek, lehetőségek:

Előre utalás: Megrendelést követően amint a számlánkon megjelenik a vásárlás végösszege kiállítjuk az átutalásos számlát.

Paypal vásárlási opciót is választhatja oldalunkon.

Személyes átvételnél: készpénzfizetési számlát a helyszínen állítunk ki.

Figyelem! Személyes vásárlásnál bankkártyás fizetés nem lehetséges mivel nincs bankkártya portálunk, kérjük ezt figyelembe venni!

Szavatosság:

A szavatossági jelzés termékenként a csomagoláson van feltüntetve. Az árukat minden esetben a szabványok, valamint a hazai forgalmazási előírásoknak megfelelő minőségben szállítjuk. Terméktájékoztatóink csupán általános útmutatásokat tartalmaznak. Garanciát termékeink megfelelő szintű minőségének állandóságáért tudunk vállalni. A meggymagpárna.hu által forgalmazott termékekre a Polgári törvénykönyv szavatossági, valamint a 151/2003.(IX. 22.) kormányrendelet jótállási szabályai, ezen túlmenően pedig a gyártók által vállalt jótállási feltételek vonatkoznak. A szavatossági, jótállási igény érvényesítésének helye a jótállási jegyen feltüntetett forgalmazó vagy szakszerviz.

Vásárlói tájékoztató- Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF):

Szolgáltató:

Cégnév: Hirth Bonsai Kft.

Cégképviselő: Hirth János, Szabó Melinda.

Cégjegyzékszám: Somogy Megyei Bíróság Cégbíróság, 14-09-311022.

Adószám: 23102732-1-14.

Bankszámlaszám: Erste Bank, Kaposvári fiók: 11600006-00000000-45801886.

Székhely: 7400.Kaposvár. Kőrösi Csoma Sándor utca 52.

Weboldal: www.meggymagpárna.hu

Email: info@hirthbonsai.hu

Telefon: 20/529-7865, 20/337-2459.

Vevő:

A www.meggymagpárna.hu webáruházban érvényes regisztrációval rendelkező természetes, vagy jogi személyek, és a jogi személyiséggel nem rendelkező jogalanyok.

Általános feltételek:

-Szolgáltatótól történő vásárlás kizárólag telefonon, e-mailen vagy Interneten -webáruházon keresztül- történik.

-A Szolgáltatótol történő vásárlás feltétele a Vevő érvényes regisztrációja. A regisztrációval a Vevő egyidejűleg elismeri azt is, hogy a jelen ÁSZF-t ismeri és magára nézve azt kötelezőnek tekinti és elfogadja.

-A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően jön létre.

-A felek között ily módon – magyar nyelven – létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amit digitális formában tárolunk és archiválunk.

Regisztráció:

-Amennyiben a Vevő még nincs regisztrálva a www.meggymagpárna.hu webáruházban, a vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával regisztrálnia kell.

-Bármelyik jelentkezési lapot, amelyik egy vagy több hibát tartalmaz, érvénytelennek nyilvánítjuk, és semmilyen formában nem vállalunk felelősséget a hibás adatokból eredő esetleges téves teljesítésért.

Forgalmazott termékek:

Az eladásra felkínált áruk jellemzőit a konkrét árucikk mellett, internetes vásárlás esetén az árucikk információs oldaláról tudhatja meg részletesen.
A mindenkori vételár, vagyis az áruért a fogyasztói forgalomban fizetendő bruttó eladási ár, mely magában foglalja az általános forgalmi adó és az árut terhelő más adók összegét is.

Szavatosság, Jótállás:

-A jótállás időtartama általában egy év, mely az áru Vevőnek történő átadásával kezdődik. A jótállási igény jótállási jeggyel érvényesíthető, mely az áruval együtt kerül átadásra a Vevő számára. A Vevő a kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül érvényesítheti. A kijavítás során csak új alkatrész kerülhet beépítésre. A jótállás időtartama a javítás időtartamával meghosszabbodik. A jótállás további szabályait az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. Rendelet tartalmazza.
-Az Eladó az általa eladott áruk minőségéért hibás teljesítés esetén a Polgári Törvénykönyvben meghatározott szavatossággal felel, melynek legfontosabb szabályai az alábbiak:
Az eladó hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Az ellenkező esetben annak bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba a teljesítés időpontjában már megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
Hibás teljesítés esetén a jogosult elsődlegesen – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Ha a Vevőnek sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, kicserélést nem vállalja, a Vevő – választása szerint – megfelelő árleszállítást kérhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Vevő a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni. A Vevő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait. Ha a Vevő az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje tartós használatra rendelt dolog esetében három év.
A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót (kötelezettet) terhelik.

-A vevő kifogásait a szolgáltató székhelyén érvényesítheti:

Cím: 7400. Kaposvár. Kőrösi Csoma Sándor utca 52.

Rendelés és Szállítás:

A Vevő a konkrét termék kiválasztásával adja meg a rendelését. A rendelés kiadásakor a szállítással kapcsolatos lehetőségeket is meg kell választani.
-Az Eladó a rendelést legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A visszaigazolással jön létre a szerződés. A visszaigazolás 48 órán túli elmaradása esetén a Vevő vételi ajánlati kötöttsége automatikusan megszűnik.
- A Vevő köteles a kiszállítás/átvétel időpontjában a szállítási kiszerelést (bontatlan gyári csomagolás, jótállási jegy megléte) tételesen ellenőrizni és hiánytalan mennyiségi teljesítés esetén az átvételi elismervényt (számla, szállítólevél) aláírni. Ezt követően mennyiségre vonatkozó reklamációkat az Eladó nem fogad el.
-Amennyiben az Eladó az árut a létrejött szerződés rendelkezései szerint kiszállítja, a kiszállítást megelőzően értesítést küld a Vevőnek a konkrét kézbesítés időpontjáról, a megrendelésben megadott elérhetőségeken. A Vevő felelőssége gondoskodni arról, hogy az adott időszakban a csomag átvételét biztosítsa, vagy a rendelés kiszállítását megelőző 24 órán belül visszajelezzen, ha a szállítás időpontja nem megfelelő számára.
-Amennyiben az áru kiszállítás során a kézbesítés sikertelen, ennek tényéről az Eladó értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz az áru kiszállítására. A Vevőnek felróható sikertelen kiszállítás költségét a Vevő tartozik viselni.

Szállítás módja és költségei:

Áruházunkban postai úton történő csomagküldéssel vásárolhat vagy személyes átvétellel.

Postai úton történő vásárlás esetén a szállítási díj a mindenkori aktuális postai díjszabásnak megfelelően alakul vagy változhat.

Elállási jog/visszaszolgáltatási garancia:

A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A megrendelő köteles tinenégy munkanapon belül visszajuttatni a terméket ( azaz maximum a kézhezvételtől számított huszonnyolc napon belül! )
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Felelősség korlátozása:

-A Szolgáltatótól interneten történő vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.

A Hirth Bonsai Kft. semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglalt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek azok be:
- az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a Szolgáltatótól származó bármilyen adat;
- bármilyen működési hiba az Internetes hálózatban, ami megakadályozza a meggymagpárna.hu webáruház akadálytalan működését és a vásárlást;
- bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon;
- bármilyen adatvesztés;
- bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működése;
- bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei a szolgáltató hálózatban.

Személyes adatok:

1. Felhatalmazás

A hatályos jogszabályi rendelkezések értelmében a személyes adatok kezelése az érintettek kifejezett hozzájárulása mellett lehetséges, vagy ha a jogszabály (törvény, vagy törvény felhatalmazása alapján, az abban meghatározott körben helyi önkormányzat rendelet) közérdeken alapuló célból ezt elrendeli. A jelen tájékoztatás elfogadásával az érintett hozzájárul az itt szereplő adatainak Hirth Bonsai Kft. adatkezelő általi, alábbiakban meghatározottak alapján történő kezeléséhez. A 16. életévét betöltött kiskorú érintett hozzájárulását tartalmazó jognyilatkozatának érvényességéhez törvényes képviselőjének beleegyezése vagy utólagos jóváhagyása nem szükséges.

2. Az adatkezelés célja:

A Hirth Bonsai Kft. az adatkezelést az alábbi célok elérése érdekében végzi: – szolgáltatások igénybe vevőinek azonosítása a szolgáltatások igénybevételéhez, – szolgáltatások technikai működtetése, – tájékoztatás nyújtása az igénybe vehető szolgáltatásokról, marketing akciókról, szolgáltatásokkal kapcsolatos elektronikus hirdetések, hírlevelek küldése, – törvény által elrendelt adatkezelések és adatszolgáltatások teljesíthetősége.

3. Kezelendő adatok köre

A Hirth Bonsai Kft. az érintettek alábbi személyes adatait kezeli: – az ügyfél regisztrációnál megadott személyes adatok

4. Adatkezelés módja, elvei

A Hirth Bonsai Kft. mint adatkezelő a magánszféra védelmét szem előtt tartva az adatkezelési műveleteket úgy tervezi és hajtja végre, hogy az adatokhoz való jogosultatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, a hozzáférhetetlenné válás vagy más események megelőzhetők legyenek.

5. Jogok gyakorlása

A Hirth Bonsai Kft. mint adatkezelő minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a személyes adatok kezelése során az érintettek jogainak gyakorlását elősegítse.

5.1 Az érintett kérelmezheti az adatkezelőnél:

a) tájékoztatását személyes adatai kezeléséről, b) személyes adatainak helyesbítését, valamint c) személyes adatainak – a kötelező adatkezelés kivételével – törlését vagy zárolását.

6.1.1 Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül, közérthető formában, az érintett erre irányuló kérelmére írásban megadni az a) pont szerinti tájékoztatást. A tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be.

6.1.2 Ha az adatkezelő az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait. A helyesbítés, törlés vagy zárolás iránti kérelem elutasítása esetén az adatkezelő tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslat, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (továbbiakban: Hatóság) fordulás lehetőségéről.

5.2 Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen:

a) ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve kötelező adatkezelés esetén;

b) ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik; valamint

c) törvényben meghatározott egyéb esetben.

Tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri.

6.2.1 Az adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

6.2.2 Ha az adatkezelő az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

6.2.3 Ha az érintett az adatkezelő által meghozott döntésével nem ért egyet, illetve ha az adatkezelő a fenti szerinti határidőt elmulasztja, az érintett – a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül – a 7. pontban leírt módon bírósághoz fordulhat.

6. Bírósághoz fordulás

7.1 Az érintett a jogainak megsértése esetén, valamint a 6.2 pontban meghatározott esetekben az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el.

7.2 A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. A perben fél lehet az is, akinek egyébként nincs perbeli jogképessége. A perbe a Hatóság az érintett pernyertessége érdekében beavatkozhat.

7.3 Ha a bíróság a kérelemnek helyt ad, az adatkezelőt a tájékoztatás megadására, az adat helyesbítésére, zárolására, törlésére, az automatizált adatfeldolgozással hozott döntés megsemmisítésére, az érintett tiltakozási jogának figyelembevételére kötelezi

7.4 A bíróság elrendelheti ítéletének – az adatkezelő azonosító adatainak közzétételével történő – nyilvánosságra hozatalát, ha azt az adatvédelem érdekei és nagyobb számú érintett törvényben védett jogai megkövetelik.

7. Kártérítés

Az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt köteles megtéríteni.

8. A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (Hatóság)

9.1 A Hatóság (címe: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5., e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu ) autonóm államigazgatási szerv. A Hatóság feladata a személyes adatok védelméhez, valamint a közérdekű és a közérdekből nyilvános adatok megismeréséhez való jog érvényesülésének ellenőrzése és elősegítése.

9.2 A Hatóságnál bejelentéssel bárki vizsgálatot kezdeményezhet arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével, illetve a közérdekű adatok vagy a közérdekből nyilvános adatok megismeréséhez fűződő jogok gyakorlásával kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.

9.3 A Hatósághoz tett bejelentése miatt senkit sem érhet hátrány. A bejelentő kilétét a Hatóság csak akkor fedheti fel, ha ennek hiányában a vizsgálat nem lenne lefolytatható. Ha a bejelentő kéri, kilétét a Hatóság akkor sem fedheti fel, ha ennek hiányában a vizsgálat nem folytatható le.

9.4 A Hatóság vizsgálata ingyenes, a vizsgálat költségeit a Hatóság előlegezi és viseli.

9.5 A Hatóság a bejelentés érkezésétől számított két hónapon belül, a) ha a bejelentésben foglaltakat megalapozottnak tartja, aa) intézkedést tesz, ab) a vizsgálatot lezárja, és adatvédelmi hatósági eljárást indít, vagy ac) a vizsgálatot lezárja, és titokfelügyeleti hatósági eljárást indít; b) ha a bejelentésben foglaltakat nem tartja megalapozottnak, a vizsgálatot lezárja. A vizsgálat eredményéről, a vizsgálat lezárásának indokáról, esetleges intézkedéséről, illetve hatósági eljárás megindításáról a Hatóság a bejelentőt értesíti.

9.5.1 Ha a Hatóság a személyes adatok kezelésével, illetve a közérdekű adatok vagy a közérdekből nyilvános adatok megismeréséhez fűződő jogok gyakorlásával kapcsolatos jogsérelem vagy annak közvetlen veszélye fennállását megalapozottnak tartja, az adatkezelőt a jogsérelem orvoslására, illetve annak közvetlen veszélye megszüntetésére szólítja fel.

9.6 Ha a felszólítás vagy ajánlás alapján a jogsérelem orvoslására, illetve a jogsérelem közvetlen veszélyének megszüntetésére nem került sor, a Hatóság dönt a szükséges további intézkedések megtételéről. Szükséges további intézkedésként a Hatóság a) adatvédelmi hatósági eljárást indíthat, b) titokfelügyeleti hatósági eljárást indíthat, c) bírósági eljárást indíthat, vagy d) amennyiben hatósági vagy bírósági eljárás megindítására nem került sor-jelentést készíthet.

9. Adatvédelmi hatósági eljárás 10.1 A személyes adatok védelméhez való jog érvényesülése érdekében a Hatóság adatvédelmi hatósági eljárást indíthat. A vizsgálat hivatalból indul, azonban ha a Hatóság bejelentésen alapuló vizsgálata előzte meg, a bejelentőt az adatvédelmi hatósági eljárás megindításáról, illetve befejezéséről értesíteni kell.

10.2 Az adatvédelmi hatósági eljárásban az ügyintézési határidő két hónap.

10.3 Az adatvédelmi hatósági eljárásban hozott határozatában a Hatóság a) elrendelheti a valóságnak nem megfelelő személyes adat helyesbítését, b) elrendelheti a jogellenesen kezelt személyes adatok zárolását, törlését vagy megsemmisítését, c) megtilthatja a személyes adatok jogellenes kezelését vagy feldolgozását, d) megtilthatja a személyes adatok külföldre történő továbbítását vagy átadását, e) elrendelheti az érintett tájékoztatását, ha azt az adatkezelő jogellenesen tagadta meg, valamint f) bírságot szabhat ki.

A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint a Felek jogviszonyára a Polgári Törvénykönyv, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törtvény, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Korm. Rendelet, valamint a mindenkori Fogyasztóvédelmi rendelkezések az irányadóak.
Panaszával fordulhat.

Somogy Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

Cím: 7400 Kaposvár, Csokonai u. 3.

Postacím: 7401 Kaposvár, Pf.: 76.

Telefonszám: +36 82 510 868

Telefax: +36 82 510 661

E-mail: fogyved_ddf_kaposvar@nfh.hu

A hatósági tanácsadó iroda ügyfélfogadási ideje:

- Hétfő: 8 – 16.00 óra

- Kedd:   8 – 16.00 óra

- Szerda: 8 – 16.00 óra

- Csütörtök: 8 – 16.00 óra

- Péntek: 8 – 14.00 óra.

 

Tárhelyszolgáltató: Pontkom Stúdió Kft.

Cím: 2161 Csomád Akácos utca 4.

Email: info@xhu.hu

Weboldal: http://www.xhu.hu/

Top

Kérdése van? Írjon nekünk! Kérdése van? Segítek!

← Prev Step

Köszönjök a levelét. Hamarosan válaszolunk.

Kérem valós adatokat adjon meg!

Powered by LivelyChat
Powered by LivelyChat Előzmények törlése